میزان و اثر مصرف قارچ گانودرما بر تیروئید/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

قارچ گانودرما و تیروئید
یکی از موثرین و بهترین داروهای موجود که استفاده از آن به تمامی افراد توصیه می شود، قارچ گانودرما است. قارچ گانودرما لوسیدوم یک قارچ دارویی بومی آسیای شرقی است که دارای بافتی چوبین است. این قارچ برایی درمان بیماری های مختلفی همچون سرطان مورد استفاده قرار می گیرد و از دیرباز تاکنون به عنوان اکسیر جاودانگی از آن یاد می شده است.

تاثیر قارچ گانودرما بر روی تیروئید
تاثیر قارچ گانودرما بر روی تیروئید
قارچ گانودرما لوسیدوم از محصولاتی است که امروزه در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن محصولات بسیار مختلفی تولید می شود. این قارچ از محصولاتی است که در طبیعت کمیاب بوده و برای مصرف عمده باید پرورش داده شود.

گانودرما با تنظیم متابولیسم بدن و ایجاد تعادل در آن موجب بهبود عملکرد غده تیروئید می شود. این قارچ با تنظیم سطح هورمون های t3 و t4 به درمان بیماری کم کاری و پرکاری تیروئید کمک می کند. همچنین گانودرما انرژی بدن را بالا می برد و کسالت ناشی از اختلال تیروئید را از بین می برد. از طرفی مصرف گانودرما موجب تنظیم گردش خون می شود و به همین دلیل خون رسانی به پوست بهتر انجام می شود و خشکی های ناشی از بیماری تیروئید را خنثی می کند. از طرفی گانودرما اختلالات وزنی متاثر از بیماری تیروئید را اصلاح می کند.

همانطور که گفته شد، قارچ گانودرما بر روی درمان تیروئید تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد و می توان با استفاده از این گیاه معجزه آسا به درمان کم کاری یا پرکاری تیروئید پرداخت. به طور مثال فردی که دچار کم کاری تیروئید است معمولا در صبح گاه احساس خستگی، کسلی و بی انرژی بودن دارد که با مصرف منظم قارچ گانودرما می توان موجب افزایش سطح انرژی در بدن گردید و علائم کم کاری تیروئید را کاهش داد. این قارچ بر روی قسمت های مختلف بدن تاثیر می گذارد و باعث می شود تا فرد بیمار توانایی بیشتری برای مبارزه با بیماری داشته باشد. قارچ گانودرما را می توان در طول روز مورد استفاده قرار داد و اثرات مثبتی که بر روی بدن می گذارد، بهره مند شد.

میزان و اثر مصرف قارچ گانودرما بر تیروئید
میزان مصرف قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف و گروه های سنی مختلف، متفاوت است و برای مصرف آن باید از مشاوران باتجربه در این یاری گرفت. میزان مصرف این قارچ معجزه آسا از چند میلی گرم تا ۱۰۰ گرم متغییر است. در صورتی که مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم به صورت منظم و با دقت طی ۱۰ تا ۱۵ روز انجام شود، اثرات مثبتی در پی خواهد داشت و فرد می توان شاهد بهبود خود باشد. خوشبختانه این قارچ به صورت قرص، پودر و عصاره وجود دارد تا افراد بتوانند با توجه به دسترسی خود این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

احتیاط در مصرف گانودرما
قارچ گانودرما لوسیدوم از قارچ هایی است که دارای خواص و فواید بی شماری است و تمام افراد می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. هرچند این گیاه دارای خواص زیادی است ولی در مواردی باید در مصرف آن احتیاط کرد. به طور مثال مصرف همزمان گانودرما با برخی از داروهای هورمونی و فشار خون توصیه نمی شود و برای مصرف آن حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد. همچنین مصرف زیاد و طولانی مدن قارچ گانودرما لوسیدوم می تواند موجب کاهش فشار خون و کاهش قند خون شود و در این رابطه باید احتیاط شود و از زیاده روی در مصرف این گیاه خودداری کرد.

 

فروشگاه پرشین خرید





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: